Obchodné podmienky
Vymedzenie pojmov
PSD – Skratka firmy Pravidelný Servis Domácnosti
Služba PSD – Služba Pravidelný servis domácnosti
Zoznam pracovných činností – konkrétny zoznam činností, ktoré v rámci Služby PSD môže klient požadovať.
Klient – osoba alebo spoločnosť, ktorá má zakúpenú službu
Majster – osoba, ktorá vykonáva práce podľa zoznamu pracovných činností Služby PSD v praxi.
Predplatené obdobie – obdobie ktoré má klient zaplatené od dňa zakúpenia Služby PSD
3.2 Zakúpenie služby
Všetky balíky si klient kúpi rovnakým spôsobom. Na stránke PravidelnyServisDomacnosti.sk vyplní formulár a odošle. Do mailu, uvedenom klientom vo formulári, mu bude doručený jedinečný kód, variabilný symbol, ktorý následne použije pri zadaní trvalého príkazu. O prijatí prvej platby na účet PSD bude PSD klienta informovať elektronicky. Až po zaevidovaní platby na účte PSD sa služba stáva platnou. Keď klient obdrží potvrdenie o prijatí prvej platby, objednávka služby platí. PSD môže platbu odmietnuť, respektíve platbu vrátiť, a to z rôznych dôvodov. V takomto prípade je služba neplatná a klient nemá nárok na poskytnutie služby PSD.
3.3 Aplikovanie nároku na zakúpenú službu
Službu môže klient prvýkrát využiť po 6 platbách prijatých na účet PSD. Potom kontaktuje PSD telefonicky alebo mailom, kedy spolu dohodnú konkrétny termín realizácie a opíše svoju predstavu, najlepšie podľa zoznamu poskytovaných prác. PSD je povinná dohodnúť termín a uskutočniť práce najneskôr do 15 pracovných dní od ohlásenia klienta. Majster je povinný urobiť práce vyplývajúce zo zoznamu pracovných činností. Práce, ktoré nie sú uvedené v zozname pracovných činností, majster nie je povinný urobiť. Avšak, majster podľa úsudku a podľa svojich časových a iných možností môže vykonať aj iné práce, také ktoré nie sú uvedené v zozname pracovných činností. Majster urobí prácu v rozsahu 1 dňa, t. j. v rozsahu pracovnej doby od 8-16:00 ak nie je dohodnuté inak. Ak si to situácia vyžaduje, môže sa práca urobiť po dohode aj v rozsahu 2 pracovných dní, avšak klient stráca nárok na 2. servis v tom istom roku (rozumej v rámci 12 mesiacov od zakúpenia služby PSD). Klient má nárok využiť službu každý 1/2 rok v celkovej hodnote prác do 200 €. Ak klient nepožiada v čase predplateného obdobia o vykonanie prác, nemá nárok na vykonanie prác dodatočne, ani si nemôže nárokovať vykonanie prác vo vyššom rozsahu alebo vyššej cene s ohľadom na premlčané obdobie.
Všetok materiál a poplatky spojené s konkrétnymi prácami (parkovné a pod.), budú účtované klientovi samostatne.
3.4 Zoznam pracovných činnosti vykonávaných v rámci PSD
Pravidelný Servis Domácnosti, je službou v zmysle pozáručný servis.
Kúpeľňa
- Montáž, výmena zrkadla
- Oprava, výmena, montáž svietidiel, vypínačov, zásuviek, odsávania
- Oprava, montáž sprchového kúta
- Čistenie odtokov
- Výmena, montáž práčky
- Výmena, montáž batérie, sifónu
- Výmena, montáž umývadla
- Oprava, výmena, montáž skriniek a príslušenstva
- Oprava, výmena, montáž tesnení silikónov a pod.
WC
- Oprava, výmena, montáž WC splachovača
- Oprava, výmena, montáž WC dosky
- Oprava, výmena, montáž svietidiel, vypínačov, zásuviek, odsávania
Izby
- Oprava, výmena, montáž žalúzií
- Oprava, výmena, montáž svietidiel, vypínačov, zásuviek
- Oprava, výmena, montáž skr